1.პროექტის სახელი–დიდოსტატის მარჯვენას ლექსიკონი
2.პროექტის მოკლე აღწერა 1–2 წინადადებით– მოსწავლეები მოიძიებენ იშვიათად
ხმარებულ სიტყვებს და იმსჯელებენ მათ მხატვრულ ფუნქციაზე.
3.პროექტის სრული აღწერა– მოსწავლეები გაეცნობიან დიდოსტატის მარჯვენაში იშვიათად ხმარებულ სიტყვებს.დააჯგუფებენ საგნობრივი სფეროების მიხედვით( სამხედრო აღჭურვილობა,საყოფავხოვრებო ნივთები, ფერები....) დააკვირდებიან მორფოლოგიურ სტრუქტურას,ასევე იმას თუ რამდენად იყენებს მწერალი ძველ ქართულ ლექსიკონს,რამდენად მიმართავს სიტყვათქმნადობას,იმსჯელებენ და აუდიტორიას გააცნობენ სიტყვათა მხატვრულ ფუნქციას.
4.მონაწილეთა ასაკი–15,16 წელი(10 კლასი)
5.პროექტის ხანგრძლივობა–1 თვე.
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში–მოსწავლეებისთვის პროექტის თემის გაცნობა.მოსწავლეთა ორგანიზება ჯგუფებათ.სათანადო დავალებების განაწილება.მიმდინარე საქმიანობის ანგარიში.კითხვა– პასუხი.პრეზენტაცია.
7.მოსალოდნელი შედეგი–საფუძვლიანად გაიცნობენ ნაწარმოების ლექსიკას და დაინტერესდებიან კოსტანტინე გამსახურდიას შემოქმედებით.
8.სარგებელი სხვებისთვის–რამდენადაც დამსწრეთა უმეტესობა მონაწილე ბავშვების თანატოლები არიან, ამიტომ მეტი დაინტერესებით მოისმენენ და გაიგებენ ნაწარმოების ლექსიკას,გაუჩნდებათ ინტერესი მწერლის შემოქმედების მიმართ,გაუჩნდებათ სურვილი მონაწილეობა მიიღონ მსგავს პროექტებში.
9.თანამშრომლობა სხვა საგანთან–ისტორია.
10.სამუშაო ენა–ქართული
ფასილიტატორი: ირინა კუპატაძე
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий